Het leeft! Echt! - Reisverslag uit Urk, Nederland van Geja Urk - WaarBenJij.nu Het leeft! Echt! - Reisverslag uit Urk, Nederland van Geja Urk - WaarBenJij.nu

Het leeft! Echt!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Geja

22 Mei 2008 | Nederland, Urk

Heeeee allemaal!

het is me eindelijk gelukt om daadwerkelijk op internet te komen.Er is hier 1 of andere vage urker die me beloofde dat ik gratis op indernet zou kunnen met zijn laptop maar dat was een ietwat ambiteus plan. Wat zijn die urkers toch onbetrouwbaar. Ik krijg net een bericht dat ik nog minder dan 15 min internettijd over heb (het internet kaartje wat ik gebruik heb ik ook van die onbetrouwbare urker gekregen dus ik had het kunnen zien aankomen)

Maar goed, ik kom zojuist uit het cafe, heb een tikkeltje teveel gefronken ;) dus ik ga dit kort houden (ook omdat die computer me er straks afmietert haha). Maar ik weet dat ik teminste iets moest posten vandaag omdat ik anders waarschijnlijk onterfd wordt en bovendien al mijn vrienden thuis verlies. Dus, hierbij beloofd: morgen uitgebreid verslag van mijn avonturen hier in Sydney, en nu alleen een teken van leven. Nou ja, leven..... Oja, morgen moet ik eerst een cursus volgen waarbij ik leer om dronken mensen te herkennen zodat ik die geen bier meer mag geven als ik ga werken in de horeca. Ha! Slim om zo'n cursus te ontwerpen voor verantwoordelijke mensen als ik!

Sanne, morgen mail ik jou ook. Beloofd. Ik wil namelijk geen ruzie met je want je moet echt komen. Dit is volgens mij namelijk echt jouw 'kopje thee'.

  • 21 Mei 2008 - 14:26

    Riekelt:

    Haha, een Urkers in het buitenland moet je ook mijden. Dat moet je inmiddels toch wel weten ;-)

    Dronken mensen gaan herkennen? Haha... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je daar wel goed in schijnt te zijn :P

    Goed om te horen dat je het er tot nu toe in ieder geval nog levend vanaf gebracht hebt.

  • 21 Mei 2008 - 14:30

    Janny:

    Eindelijk, nee grapje
    Succes morgen met leren een Australische bierslavin te worden, is het werken in de WABU niet voor niets geweest
    Enne die urker heet toevallig toch niet Niels hé??

    kus

  • 21 Mei 2008 - 15:54

    Cel:

    Jeeeeeeh, je leeft echt nog..:)
    Hmmm dronken mensen herkennen..wordt lastig voor jou!:P
    Ik kijk uit naar je eerste 'serieuze' bericht. Ben ontzettend benieuwd hoe het daar nu is!

    Dikke kus

  • 21 Mei 2008 - 16:27

    Sanne:

    ja nadat jij die cursus ''hoe herken je een dronken lor'' hebt gedaan kan ik het warme welkom dus wel vergeten. (ik heb geen valium in t vliegtuig, drank is dus the answer)
    het eerste wat jij dan tegen mij zal zeggen als ik dat land binnenkom is ''eruit!''


  • 21 Mei 2008 - 17:09

    Jan Coers:

    poppe je bent nog geen week weg . ik mis je erg dus kom nog niet terug. heel veel plezier n aussie-land veel liiefs jan

  • 21 Mei 2008 - 18:08

    Mirjam:

    Haha, dus zo kom ik altijd tipsie thuis. Je loopt mij gewoon vol te schenken in die Wabu. Ben je al in Kingscross uitgeweest en in welk hostel zit je? Je moet even uitgebreid typen wat en waar je gedaan hebt, kan ik het ook weer een keertje opnieuw beleven. love ya! x

  • 21 Mei 2008 - 18:50

    Jannine:

    Inderdaad, ze leeft!!! Je moeder en al heeft op haar hyve staan: Geja heeft eindelijk wat op haar blog geschreven! Intussen hebben wij al 40 keer op de site gekeken en nu staat er eindelijk iets op! Je hebt uiteindelijk toch wel wat vrienden hoor ;-)

    Maar het is een goed teken, je bent gewoon druk met alles ontdekken daar. En testen of het daar een beetje safe is in de horeca, is het safe? Krijg je wel wat secret info daar? Na ja, na de WABU kan je alles aan toch?

    Anyway, leuk dat je wat geschreven hebt!

    Poes,
    Jannine

  • 21 Mei 2008 - 18:53

    Gijsien:

    Niet kretun meisien, dit is niet de gijs die je liever wilt spreken. Maar z'n va. Haha.
    Super dat je het naar je zin hebt en zo'n cursus is zeker niet zo gek, je bleef mij ook altijd volschenken.

  • 21 Mei 2008 - 19:10

    Haunting:

    Eindelijk een bericht :D.

    Het doet me goed dat het je het naar je zin hebt. En die cursus? Tja, breng een weekend in de torenstraat door en je leert hetzelfde :D.

    Have fun schat.

    Liefs Aren

  • 21 Mei 2008 - 19:15

    Johannes:

    Hey Geja,

    Veel plezier daar in australie, niet te veel bier drinken dat doen wij hier wel.

    :P:P:P:P:P

    Kus

  • 21 Mei 2008 - 20:41

    Greta:

    love you, een dikke poes van mai in ik dink an je. proost.
    o ja , nog bedankt vor je viltjen.arrug leuk trouwens dat ik wat van je lezen kan, doeg lekkeru, tot gauw skreefs.

  • 21 Mei 2008 - 20:58

    Leen:

    Zoals Lub in de vorige post al zei. Ik heb jouw plekje bij de Wabu overgenomen. En inderdaad, het is bijzonder om het ook eens van de andere kant te zien:p. Goed om te horen dat je nog leeft ;). Ohja, je moet wel even je vlaggetje veranderen. Zo lijkt het net of je op de veluwe zit.

    Tot de volgende post!

  • 21 Mei 2008 - 20:59

    Leen:

    Zoals Lub in de vorige post al zei. Ik heb jouw plekje bij de Wabu overgenomen. En inderdaad, het is bijzonder om het ook eens van de andere kant te zien:p. Goed om te horen dat je nog leeft ;). Ohja, je moet wel even je vlaggetje veranderen. Zo lijkt het net of je op de veluwe zit.

    Tot de volgende post!

  • 22 Mei 2008 - 04:42

    Cel:

    Wij willen foto's!wij willen foto's... Of ben ik nu te opdringerig. Ja je moet er echt ff een mooi Aussie-vlaggetje plaatsen. Nederland,Urk klinkt niet echt spannend toch??;)
    Kan niet w8en op je uitgebreide verslag!

    Dikke kus

  • 22 Mei 2008 - 07:58

    Alice:

    Goed om eindelijk wat van je te lezen, je leeft dus nog en heb je al leuke Aussies opgedaan daar? Ik wacht op een uitgebreid verslag.
    Groetjes,
    Alice

  • 22 Mei 2008 - 10:08

    Wilbert:

    Een urker is ok een mens , jah mensen vertrouwen en dan vooral buiten de bult.. dan zoek je problemen ;) haha

    Die solidariteit is daar soms ver te zoeken maar het is een mooie gebaar van je dat je straks dronken mensen uit de sloot haalt ;)

    Groeten

  • 22 Mei 2008 - 11:32

    Rebecca:

    Hé Gé :)
    leuk om wat van je te horen en blij dat je goed bent aangekomen. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's natuurlijk :D
    Enjoy! Groetjes Rebecca

  • 22 Mei 2008 - 16:38

    Judith:

    ha schat,wat heerlijk om zo'n enthousiast bericht te lezen! Ben benieuwd naar al je verhalen en natuurlijk of je al weet hoe je met dronken mensen om moet gaan.
    Dikke kus Judith

  • 23 Mei 2008 - 08:35

    Jannine:

    Foto's!!!!!
    Yeah!!!!

    Ik mis je!

  • 23 Mei 2008 - 10:35

    Tineke:

    how is it wis joe!!!
    goed engels kan ik hé!! ik kan daar ook zo naar toe!! ziet er goed uit daarzo en vooral lekker warm zo te zien!! veel fun

  • 20 Januari 2010 - 17:22

    TIMBOIIIIIIIIIIIIIY:

    ZUS! =D

    liever laat dan niet, en je kent me vast wel goed genoeg dat ik dit was vergeten :$

    dus vanuit een mooi klein huisje!

    VAN HARTE GEFELICITEERT! :D

    en nog hele vele jaren! :D

    nog bedankt voor je kaartje :P

    Dikke poes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geja

Backpacken in Australie in mijn eentje!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 94282

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2009 - 25 Maart 2010

Mijn tweede reis

Landen bezocht: