Voor je 25 ste verjaardag..... :D - Reisverslag uit Urk, Nederland van Geja Urk - WaarBenJij.nu Voor je 25 ste verjaardag..... :D - Reisverslag uit Urk, Nederland van Geja Urk - WaarBenJij.nu

Voor je 25 ste verjaardag..... :D

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Geja

17 Januari 2010 | Nederland, Urk

Aangezien Geja niet op hyves kan komen, en dus geen felicitatie's kan lezen, ben ik zo brutaal geweest om hier in te breken
Het tijdsverschil met Nederland is 4,5 uur, terwijl ik dit tik is het bij hun bijna 12 uur, dus 18 januari!!!!
Ik nodig jullie uit om haar hier te feliciteren
Alvast bedankt

  • 17 Januari 2010 - 18:42

    De Kostertjes:

    Lieve Geja
    van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag
    Een kwart eeuw!!!

    liefs en een poes vor jullie allebaie

    Wim,Marian,Babette en Dirk(l)

  • 17 Januari 2010 - 18:44

    Aapie:

    De eerste!!! Jiehaaaa!
    Meen moatjun is 12 minuten 25 en ze is wier niet ier!! ;)

    Bibi!! Weg vor dat scharrum!! Niet ankoemen (in de zin van anraken, dr mugen best wat grammetjes bij)

    Gefeliciteerd lekkere, maak er een leuke dag/nacht van.

    dikke poes

    ps. you've got mail

  • 17 Januari 2010 - 18:45

    Aapie:

    Ok, net niet de eerste! Jiehaaaa!

  • 17 Januari 2010 - 18:47

    Marian:

    (l) moet natuurlijk een hartjen wezen,maar dat pakt ai ier niet

  • 17 Januari 2010 - 18:47

    Janny, Je Moepien:

    Liefste maotjen

    Van harte gefeliciteerd met je 25 ste verjaardag, vorig jaar was je in Aussie, nu in Sri Lanka, volgend jaar thuis? ;)
    Je bent 28,5 uur jarig, ipv 24 dat is dan wel een voordeel :D alleen wel heel ver weg
    Gelukkig konden we vanmiddag redelijk bellen met elkaar, en weet ik dat jullie een SUPER verjaardag gaan vieren, ik hoop echt dat jullie een blauwe vin vis spotten, dat zou een mooi verjaardagskado zijn

    Ik hou van je, onbeperkt, dikke poes voor jou en Kiwi Dave ;)

  • 17 Januari 2010 - 19:01

    Christa:

    Hee Geja, ok van mijn vanzellef van harte mit je verjaordag. Een kwart ieuw oud....... Geniet lekker van deze dag.

  • 17 Januari 2010 - 19:11

    Francisca:

    Lieve Geja,

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, nog veel gezonde/gelukkige jaren met iedereen waar je van houdt en je dierbaar zijn.

  • 17 Januari 2010 - 19:14

    Josine:

    Hey lekkere!

    Van harte met je 25e verjaardag!
    En dat je maar een grote meid mag worden ;-)

    Liefs Josine xxx

  • 17 Januari 2010 - 19:16

    Betty:

    Lieve Geja,

    Van harte mit je kwart eeuw! We oopen dat je, ok al bin je niet in je "eagen", een leuke dag ewen!
    Dan niem ik ur nou maar ientjen..., op joe!

    Boop en co ;)

  • 17 Januari 2010 - 19:35

    Femmy:

    Ge,van harte met je verjoardag!!eagenlik wel iel leuk dat terwijl je een dag noa Eef van mij joarig bennen ,nou toch gelik joarig bennen.
    We niemen er iene op je!!
    poes Ries ,Jacob en de kids

  • 17 Januari 2010 - 20:06

    Sepke:

    Hi Geja!!

    Van harte met je kwart eeuw en dat er nog maar een aantal bij mogen komen hè?!
    Groetjes!!

  • 17 Januari 2010 - 20:26

    Aline&Bram&Nathan:

    Hee die Ge,

    Joarig? Doar eaw ik angers nog niks van epruuft.....! Gekheid oor; van harte gefelicitiert mit je verjoardag. Je moe lag 25 joar gelienen van joe in ut kraambedde; in nou lag ze er mit para in een mol in....., arreme mins...!

    Ik oop dat jie noast een blauwe vinvis dobberen (of is die gevoarlik?) In dat je ut iele strand traktieren; want dat kost doar volleges mai toch gien drol, in dat je nog maar van die mooie foto's niemen (die mit die kleurenpoeders was echt gaaf!) In...., in......, in....., dat je maar een lekkere rumtaart maken vor je kiwi.

    Dikke verjoardagspoesen van oens,

    Aline en Bram en Nathan

  • 17 Januari 2010 - 20:51

    Sanne:

    gefeliteerd Geja!!!!
    veel plezier vandaag dat je het maar schaamteloos mag vieren!
    tut!

  • 17 Januari 2010 - 20:52

    Bianca:

    Ooit was jij het kleine meisje wat verlegen aan mijn voor deur belde om te vragen of je ons hondje mocht uitlaten.
    Ik had je meteen in mijn hart gesloten .
    Lieve Geja nu een grote zelfbewuste volwassen vrouw die de wereld intrekt.
    Way to go girl
    Proficiat met je verjaardag en een hele fijne reis toegewenst
    Liefs bianca fred en de kids

  • 17 Januari 2010 - 21:29

    Diana:

    hey dotte, van harte met je 25ste verjaardag,xxjes

  • 17 Januari 2010 - 21:37

    Annette:

    Geja!!!!!!!!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En een dikke poes vanzelluf!
    Ik goon niet vor je zingen, want ik moet mun stem spoaren vor oens concert in maart, maar as je wier in eus binnen, dan maak ik ut wel goed: doen ik een duet met je moepien!

    Fijne dag, samen met Dave, en de groetjes van oens

  • 17 Januari 2010 - 22:18

    Madbo:

    Minsen wat was die koek lekker, eaw dr 2 op joe u neumen!
    Je karstfoto van vuurig joar op de tafel u zet in we eawen u zongen jonge...

    Vanof ier 6 dikke poesen!

    Vor Dave ok vanzelluf!

    Oenzekloas, Madbo in de 4 kids

  • 17 Januari 2010 - 22:33

    Anne:

    lieve Geja, ik dacht ik plaats net voor dat ik slapen ga, even een berichtje voor je verjaardag.....en ik ben niet de enige lees ik.
    Geweldig zoveel berichtjes!
    Maar dan nog :van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We lezen regelmatig je reis verslagen.
    En denken nog met veel plezier aan deze zomer terug.
    Geniet van alle mooie dingen samen.
    kuz Tim, Anne, Eva Leah en Julian

  • 17 Januari 2010 - 23:07

    Jan Van Berend:

    Er is er een jarig, hoera, hoera
    Dat kun je wel zien dat is [hij|zij]!
    Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja
    En daar om zingen wij blij:
    Zij leve lang, hoe ra, hoera
    Zij leve lang, hoe ra, hoera
    Zij leve lang, hoe ra, hoera
    Zij leve lang, hoe ra!


  • 17 Januari 2010 - 23:19

    Judith:

    Kiek, dat jie de alleve warreld ofreazen, om maar aarder jaorig te wezen as dat maotjen van mai, daor trap ik niet in vanzellef....
    Hier bin je nou pas ECHT jaorig, dus bai deze:

    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

    (alleve Sara...knipoogsnuutjen)

  • 18 Januari 2010 - 06:12

    San En Mir:

    GEEJjAAA!

    Van harte, maak er een mooi feestje van daar.

    kus

  • 18 Januari 2010 - 07:03

    Jannine:

    Jeeeeeeej!!!! ~25 jaar~

    Happy Birthday to you
    Happy Birthday to you
    Happy Birthday dear Gejaaaaa....
    Happy Birthday to you

    Een kwart eeuw!!! Van harte gefeliciteerd meid!

    Groetjes,
    Arjan en Jannine

  • 18 Januari 2010 - 07:16

    Starke Meindert:

    Heey Geja,

    Gefeliciteerd met je verjaardag!! geniet er lekker van

    Meindert

  • 18 Januari 2010 - 07:22

    Willie:

    Lieve lieve Geja
    Ik wil je van harte felecitieren mit je 25ste verjoardag

    alwier 25 joar ....minsen wat got de teed vlug ....ik zien je nog zo in mn narmen leggen toen Je net eburen wazzen
    I love you

    un dikke poes van mai ,

  • 18 Januari 2010 - 07:26

    Tiny:

    Van harte meid met je verjaardag en ook de groeten aan Dave en maak er maar een mooie dag van Groetjes uit Urk van Tiny

  • 18 Januari 2010 - 07:29

    Eva:

    Gefeliciteerd!
    Hele fijne verjaardag!
    Dikke kuzz xx Eva

  • 18 Januari 2010 - 07:34

    Eunice Houtkamp:

    Lieve Geja,

    Van harte met je kwartje, een hele mijlpaal. Je hebt een indrukwekkend leven, lijkt me heel bijzonder! Geniet geniet en geniet!!

    Liefs Eunice

  • 18 Januari 2010 - 07:36

    Arie,Corine&Fleurtje:

    Hey Geja,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

    Dikke poes van ons

  • 18 Januari 2010 - 07:49

    Klaasb:

    hieperdepiep hoera
    Geja is een kwart eeuw oud geworden ;-)

  • 18 Januari 2010 - 08:14

    Lucienne:

    hey geja
    van harte gefeliciteerd met je 25 e verjaardag geniet er lekker van ..
    groetjes lucienne korf

  • 18 Januari 2010 - 08:16

    Albert En Jacco.:

    He die geja. van harte gefeliciteerd met je verjaardag. dikke poes van ons x

  • 18 Januari 2010 - 08:19

    Andre, Judith,Hannah:

    Hey Geja,

    Van harte met je verjaardag!! Hopelijk heb je een hele mooie dag maar dat zal vast lukken op zo'n mooi eiland als Sri Lanka. Mijn neefje en nichtje komen er vandaan dus ik heb wel eens wat foto's gezien.

    Hopelijk verder ook alles goed met je! Hier alles zn gangetje. Vader en moeder spelen is echt super leuk. Hannah groeit goed en is echt een hele lieve meid. Als je in Nederland bent moet je toch echt eens langs komen.

    Voor nu heel veel succes en geniet van je reis.

    Liefs Judith, Andre en Hannah

  • 18 Januari 2010 - 08:35

    Ben En Pietje....:

    van de camping ;)

    Berichtje op mijn hyves, ook voor jou

    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
    Wat ziet ze wat van de wereld, als ik nog zo jong was dan wist ik het wel.(prachtig)
    Toch een hele gezellige dag gewenst.

  • 18 Januari 2010 - 08:51

    Judith En Koen:

    Lieve Gé,

    Gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel zoenen daarvoor. Wordt maar heel erg oud, dan kunnen we nog lang veel lol hebben.

    Dikke kus

  • 18 Januari 2010 - 08:57

    Margreet:

    VAN HARTUUUUUUHHHH!!!!!!!

    (Ik denk, ik schreeuw et maar, dan kan je het misschien horen daar in Sri Lanka ;-)

    Je zit nu aan de andere kant van de 20ers hoor, je gaat nu richting de 30!!! :-P

    Grts, Margreet.

  • 18 Januari 2010 - 09:00

    Alice:

    hi,
    Gefeliciteerd met je verjaardag,wat een leeftijd 25. Een fijne dag en we vieren het wel in april.
    xxx Alice

  • 18 Januari 2010 - 09:18

    Linda:

    He Geja!! :D

    hoe gaat het met je ?
    vermaak je je daar nog een beetje?

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    maar er een leuke dag van:)

    Veel liefs Linda

  • 18 Januari 2010 - 09:39

    Froukje:

    van het D veld, zus van Anneke

    Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter!!!


  • 18 Januari 2010 - 10:08

    Grilda@ Hotmail.com:

    Jaaaa, lieve Geja, heel hartelijk van harte met je verjaardag,in een dikke knuffel in een dikke poes van mai, ik mis jelui maar geniet, van alles wat je ziet.

  • 18 Januari 2010 - 10:30

    Breminem:

    Lieve Geja,

    Van harte gefeliciteerd met je 25ste! Een kwart eeuw!....sorry, zo kan je alles wel oud maken natuurlijk. ;) Hoe is het daar aan de andere kant van de wereld? ;) Een hele fijne dag toegewenst met veel kadootjes!

    X Bram

  • 18 Januari 2010 - 10:40

    Klaas En Alie:

    Vanaf de Hofstee komt er in gedachten een ferma handdruk aan. Een kwart eeuw. Dat kan Klaas niet zeggen, Die is vandaag wel wat ouder geworden.
    Veel geluk en geniet er maar van in dit nieuwe levensjaar! Groetjes!

  • 18 Januari 2010 - 10:51

    Ruch:

    Dat ik vejaardag niet eens vergeet.. Mede dankzij je moeder natuurlijk!! ;)
    Maar ik wens je een geweldig jaar toe, het begin is in ieder geval goed!

    Ik mis je erg nu ik in Ned ben, daarom probeer ik het te compenseren om ff een bakkie bij je mams te doen..

    Love youuuuuuu.. X Ruch

  • 18 Januari 2010 - 10:51

    Rieneke:

    Van harte gefeliciteerd
    met je verjaardag en nog een goede reis toegewenst.

    Gr Rieneke

  • 18 Januari 2010 - 11:48

    Mirjam:

    Van harte pop! 25 al! Top leeftijd lijkt mij! Ik beloof deze week een zeer lange mail met updates te sturen. Hier is het koud, akelig en miezerig. Zelfs wijn kan me niet meer verwarmen. Ik mis je en dan vooral je heerlijke nuchtere opmerkingen. Wijk 1-18 is ook maar zo leeg... vond het leuker toen jullie er nog woonden haha! Geniet ervan. Ik laat je weten hoe of wat via de mail zo snel mogelijk. xxx PS: zelf mag je ons ook wel wat meer up to date houden haha!!

  • 18 Januari 2010 - 12:53

    Margreet Post:

    lieve ge,
    allereeerst van harte gefilicitiert mit je verjoardag.
    ik oop dat je ur nog iel vuul mugen ouwen allien dat wat dichterbai or.
    ik was van de week bai je moepien in die liet mun twie foto,s zien ik docht dat ut koarten wazzen zo apart.
    dus ik bedoel urmie te zeggen waannaar zien we de rest van de mooie foto,s???
    nou dotte maak er een super dag van in geniet lekker mit kiwi dave.
    groetjes vanuut ut kouwe urrek
    margreet

  • 18 Januari 2010 - 13:08

    Gavu:

    Happy B-day :)

  • 18 Januari 2010 - 13:26

    Cel:

    Allerliefste ge, gefeliciteerd met je 25..!!
    Ik weet nog goed hoe mooi t leven toen was.. ;-)

    Jullie gaan er vast weer een mooie, bijzondere dag van maken, net als op Dave's verjaardag. Geniet ervan, van alles en het lijkt me leuk als je volgend jaar je verjaardag weer eens n xtje in NL viert :-)

    love you, dikke kus!
    Natuurlijk ook van Hendrik, Finn & Janna!

  • 18 Januari 2010 - 13:44

    Wijk 6:

    michtig, je kregen maar felicitaties as je vort binnen as dat je in eus binnen!!!! Maaaaaaaar: natuuuuuurlijk ok van oens een super gezellige verjoardag toe ewinst, loat dave je een lekkere poes gieven, en niem ur iene (of een poar flessen hips) op jezelf!!! Poes van bo en andre en oens!

  • 18 Januari 2010 - 16:18

    Fam. Barends:

    Lieverd,

    dat doe je goed, alweer pleite op je verjaardag :D
    Geniet van deze speciale verjaardag, in alle opzichten. Wij drinken er eentje op je/jullie!!

    Enjoy

    X

  • 18 Januari 2010 - 16:29

    Evert Barends:

    ha die geja, van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag!! geniet er daar maar van!!!!

  • 18 Januari 2010 - 16:39

    Papa:

    Aangezien de moderne tijd qua mobiele telefoon en gewone telelefoon me vandaag dusdanig in de steek laten (na de nodige kleine vloekjes) moet het maar op deze manier
    Lekkere van harte met je verjaardag,man man wat was ik groos op zo maar een heerlijk meisje in de wieg!
    Je was bent en blijft mijn mooie lekkere knappe meisje waar ik veel van hou!
    Ik hoop dat je daar een hele leuke dag hebt gehad, en nog hebt!
    Lekkere heel veel poesen voor jou (wel 25) hoe ik nou op dat aantal kom?
    :D :D :D

  • 18 Januari 2010 - 16:48

    Eunice:

    aah lieve ge..

    van arte gefeliciteerd mit je verjoardag!!
    ik zal je zodrekt een mail sturen zoas beloofd, zit nou nog boontjes an ut doppen dus noa de kost goan ik ut doen..
    en de volgende saunavisit is on me!

    xxx

  • 18 Januari 2010 - 17:35

    Roelof:

    lekkere skat van harte gefeliciteerd he met je 25ste gr roel

  • 18 Januari 2010 - 17:55

    Je Lekkere Jan:

    poppe!!! van harte met je verjaardag.ik ga er van uit dat groots gevierd wordt,, ergens ver weg!! ik mis je en dave natuurlijk ook een beetje.bedankt voor je kaart.xx jan coers

  • 18 Januari 2010 - 18:43

    Marrie:

    Oenze Ge,

    Van Harte mit je vejoardag!
    Is ut al wier 25 joar gelien dat ik mit dat akelige ofwas-teiltjen liep te vliegen??
    Is de teed dan nog niet urs anebruken dat ik vor joe om un teiltjen kiek........(want doar zurreg ik vor as ut zovaar is.....dus!!)
    Ien ding spreken we wel of, dat gebeurt vanzellef op Urrek!!!!!
    Ik bin best bereid om vor joe mit un TL-bus op mun kop te goan lopen, maar wel op Urrek!!
    Ut is maar dat je ut ff wieten(lachsnuutjen)

    Lekkere, geniet samen mit Dave volop van disse reaze, in bleef zokkere prachtige reisveroalen schreven.
    Dikke Poes,
    De Buuv


  • 18 Januari 2010 - 19:59

    Danielle (ouwe Moat):

    van harte gefelicteerd met je 25e verjaardag en nog vele jaren met gezondigheid erbij.

    doen voorzichtig an daar in het verre sri lanka

    groetjes dikke poes Daan

  • 18 Januari 2010 - 20:05

    WR:

    Lekkere poppe!
    Van harte met je 25e verjaardag!
    Maak er samen wat moois van

    Grtjs, WR

  • 18 Januari 2010 - 20:40

    Je Kleine Broertje:

    Van harte, Geja. Al 9 jaar mijn zus, en nog mis ik je. Kan niet wachten tot je weer in huis bent, en dat paps je wakker moet schreeuwen op zondag. ;)

    Maar ik hoop dat jullie nog een G E W E L D I G E dag hebben, en hoop dat je je 26ste verjaardag weer hier op Urk viert. :D

  • 18 Januari 2010 - 20:41

    Marjan:

    Hey Geja,

    18 januari is een datum die ik niet snel vergeet, want dat is your birthday ;p

    Van harte gefeliciteerd!!!

    liefs

    ps: groetjes van jenneke en janneke ;D

  • 18 Januari 2010 - 21:47

    Tanja:

    Hey Geja,
    Van harte gefeliciteerd met mijn verjaardag ;)

  • 19 Januari 2010 - 08:39

    Janny:

    Lieve Ge en Dave,

    Is dit leuk of leuk? :D
    Ik ben vandaag, 19 januari, een dag en nacht weg, dat weet je hé?
    Ga kijken of ik een nieuwe garderobe voor je kan scoren, want één jurk is echt niet genoeg ;)
    Ik hoop dat je geniet van al je felicitaties

    Dikke poes, LY

  • 19 Januari 2010 - 13:34

    Willie:

    och heden ...en dan komt de post hier vandage , in gooit er un koartjen in ....mit un aap urop hahaha...afzender dave in geja ..mn dag kan niet maar stokked ..zo leuk veen ik dit
    .................
    bedankt vor je felecetatie , maar vooral bedankt vor dat leuke gezelluge koartjen ,
    echt hiel lief van jelui!
    dikke knufff


  • 19 Januari 2010 - 16:13

    Eunice:

    wat leuk een koartjen van jelui... dank je wel! Joen verjaordag en wei kreegen een kadootjen :-D

  • 19 Januari 2010 - 20:24

    Harmke Weerstand:

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Liefs vanaf Urk

  • 19 Januari 2010 - 21:31

    Vanessa:

    Van harte gefeliciteerd met je 25ste verjaardag en geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geja

Backpacken in Australie in mijn eentje!

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 1077
Totaal aantal bezoekers 94284

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2009 - 25 Maart 2010

Mijn tweede reis

Landen bezocht: